Vilkår

BYTTE OG RETUR

Kan jeg bytte eller returnere min ordre?

Du kan fint bytte/returnere et plagg innen 30 dager fra ordren ble sendt til deg. Viktig at plagg som blir returnert er ubrukte og pakket i den originale emballasjen med alle MINI MERINO tagger inntakte. Er produktet brukt eller vasket vil vi ikke motta returen. Returer som ikke møter våre krav vil ikke bli akseptert og sendt tilbake til kunden. Fraktkostnaden ved retur av et produkt blir ikke refundert.

Hvordan bytter jeg eller returnerer min ordre?

Om du som kunde vil bytte eller retunere et plagg til oss, ta kontakt med oss på post@minimerino.no så fort det lar seg gjøre. If a customer wishes to exchange/return an order, please send an email to: post@minimerino.no as soon as possible. Er det snakk om et bytte har vi mulighet til å holde av produktet kunden vil bytte til.

Vennligst inkluder førlgende i mailen:

  • ordrenummer
  • produktet du vil bytte/returnere
  • grunn for bytte/retur
  • hvilket produkt du evt. vil bytte til

Hvor sender jeg returen?

Når du retunerer en vare til oss er det fint om du fyller ut angrerettskjema du fikk på mail sammen med ordrebekreftelsen og sender varen til følgende adresse:

WePack v/Wild Retail AS

Rosenholmveien 6

1252 Oslo

Kunden betaler selv portoen når varer blir returnert eller skal byttes.

Når kan jeg forvente å motta nytt produkt eller pengene tilbake?

MINI MERINO vil ta hånd om din retur så fort vi mottar den. Normalt tar det ca 5 virkedager før vi mottar returer. I spesielle anledninger kan det ta opptil 10 virkedager.

Hva om varen er ødelagt eller jeg har en klage?

MINI MERINO garanterer at våre kunder kun skal f levert varer som er i tipp topp stand. Skulle kunden være så uheldig å motta feil eller ødelagt vare, vennligst kontakt oss på post@minimerino.no så fort som mulig. Om MINI MERINO aksepterer returen send den tilbake til:

WePack V/ Wild Retail AS

Rosenholmveien 6,

1252 Oslo

Alle ordre som er sendt fra oss er forsikret. Det er derfor viktig at kunden gir beskjed om de oppdager at varen er ødelagt eller forsvunnet i frakten. Kunden skal ikke akseptere en pakke som tydelig er ødelagt, for om kunden aksepterer forsendelsen gjelder ikke forsikringen.

FRAKT:

Hva koster frakten?

Alle ordrene blir sendt fra vårt lager med Bring Klimanøytral Service-pakke og fastpris er NOK 90.

 Når vil jeg motta min ordre?

Etter at du har lagt inn din ordre får du en ordrebekreftesle på din email. Ordren blir automatisk sendt til lageret vårt som pakker og sender ut bestillinger mandag-fredag.  Når bestillingen er sendt får kunden en email eller SMS med sporingsnummer som kan benyttes på www.bring.no. Frakt med Bring Klimanøytral Servicepakke tar normalt 3-5 virkedager.

 International frakt?

Dessverre sender vi kun til Norge for øyeblikket.

Frakt som har med bytte eller returer å gjøre blir belastet kunden. Har kunden fått tilsendt en feilvare er det selvfølgelig Mini Merino som står for returen.

Betalingsalternativer:

Hos Mini Merino kan du betale med kort og VIPPS (#91529). Om du betaler med kort er det tredjepartneren Stripe som tar seg av kortdetaljene. De kan garantere deg en sikker og kjapp betaling.