Wild Wool
0

 

 

BYTTE OG RETUR

Kan jeg bytte eller returnere min ordre?

Du kan fint bytte/returnere et plagg innen 30 dager fra ordren ble sendt til deg. Viktig at plagg som blir returnert er ubrukte og pakket i den originale emballasjen med alle MINI MERINO tagger inntakte. Er produktet brukt eller vasket vil vi ikke godta returen. Returer som ikke møter våre krav vil ikke bli akseptert og sendt tilbake til kunden. Fraktkostnaden ved retur eller bytte av et produkt blir ikke refundert.

 

Hvordan bytter jeg eller returnerer min ordre?

Om du som kunde vil bytte eller retunere et plagg til oss, ta kontakt med oss på post@minimerino.no så fort det lar seg gjøre. Er det snakk om et bytte har vi mulighet til å holde av produktet kunden vil bytte til.

Vennligst inkluder følgende i mailen:

  • ordrenummer
  • produktet du vil bytte/returnere
  • grunn for bytte/retur
  • hvilket produkt du evt. vil bytte til

 

Hvor sender jeg returen?

Når du returnerer en vare til oss er det fint om du fyller ut angrerettskjema du fikk på mail sammen med ordrebekreftelsen og sender varen til følgende adresse:

Wild Retail AS

Stjerneveien 44

0779 Oslo

Kunden betaler selv portoen når varer blir returnert eller skal byttes, vi står for frakten om ny genser skal sendes ut til deg.

 

Når kan jeg forvente å motta nytt produkt eller pengene tilbake?

MINI MERINO vil ta hånd om din retur så fort vi mottar den. Normalt tar det ca 5 virkedager før vi mottar returer. I spesielle anledninger kan det ta opptil 10 virkedager.

 

Hva om varen er ødelagt eller jeg har en klage?

MINI MERINO garanterer at våre kunder kun skal få levert varer som er i tipp topp stand. Skulle kunden være så uheldig å motta feil eller ødelagt vare, vennligst kontakt oss på post@minimerino.no så fort som mulig. Om MINI MERINO aksepterer returen send den tilbake til:

Wild Retail AS

Stjerneveien 44,

0779 Oslo

 

Alle ordre som er sendt fra oss er forsikret. Det er derfor viktig at kunden gir beskjed om de oppdager at varen er ødelagt eller forsvunnet i frakten. Kunden skal ikke akseptere en pakke som tydelig er ødelagt, for om kunden aksepterer forsendelsen gjelder ikke forsikringen.